Մայրենի

  1. Գրի՛ր մեկ բառով։ Բոլոր բառերն սկսվում են ե տառով։

Երեք անկյուն ունեցող-եռանկյուն

թռչունների խումբ-երամ

ոչ ծեր-երիտասարդ

երգեր երգող-երգիչ

շաբաթվա երկրորդ օրը-երեքշաբթի

նորածին տղա կամ աղջիկ-երեխա

նախորդ օրը-երեկ

մարդու գլխի առջևի կողմը-երես

վախի զգացում-երկյուղ

շաբաթվա առաջին օրը-երկուշաբթի

 

  1. Գրի՛ր, թե քանի հնչյուն և քանի տառ ունեն հետևյալ բառերը

Օրինակ՝ երես- 4 տառ, 5 հնչյուն

երբ-3տառ,4 հնչյուն

երեխա-5տառ, 6հնչյուն

հասցե-5տառ,5  հնչյուն

շերամ-5տառ,5 հնչյուն

երկիր-5տառ,6 հնչյուն

երեկո-5տառ, 6 հնչյուն

գրեթե-5տառ,6 հնչյուն

րոպե-4տառ, 4հնչյուն

 

 

 

 

  1. Շարունակի՛ր՝ ըստ օրինակի։
Ընկնում եմ Ընթերցում եմ  Ընթրում    եմ
Ընկնում ես

 

Ընթերցում ես Ընթրում     ես
Ընկնում է ընթերցում է Ընթրում      է

 

  1. Վանկատի՛ր տրված բառերը։

կապույտ- կա–պույտ

կանաչ- կա–նաչ

դեղին- դե–ղին

վարպետ- վար–պետ

աղավնի- ա–ղավ–նի

ուրախանալ- ու–րա– խա–նալ

արագիլ- ա–րա–գիլ

բարձրանալ- բարձ –րա– նալ

 

  1. Փոխելով բառի առաջին տառը՝ կազմի՛ր նոր բառեր

բուռ-դուռ, մուռ

տեր-բեր, կեր, սեր

լոր–փոր, մոր, հոր

 

  1. Փոխելով բառի մեջտեղի բառեը՝ կազմի՛ր նոր բառեր

սեր-սուր, սար

լուր-լար

բուռ-բեռ

 

  1. Փոխելով բառի վերջին տառը՝ կազմի՛ր նոր բառեր

մութ- մուր, մուկ

սան-սար

մեկ-մեր

 

  1. Կարդա՛ տեքստը։ Հատուկ անունները գրի՛ր մեծատառով։

Շատ եմ սիրում ճամփորդել Հայաստանում։ Ահա Երևանից մեկնում եմ Սևան։ Ճանապարհի ձախ կողմում Արագած լեռն է և Արալեռը։ Իսկ աջ կողմում երևում են Գութանասար ու Աժդահակ լեռները։ Շուտով կհասնեմ Հրազդան, իսկ այնտեղից դեպի Սևանա լիճ քիչ ճանապարհ է։

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով